Race 1 och 2 Mantorp Park

Efter att ha varit snabbast på både test och kval kändes det bra bra inför race 1. Jag tog starten och ledde fyra varv in i racet då jag fick en bestraffning för tjuvstart, efter jag tagit straffet var jag hopplöst sist och jag bröt då racet för att spara däck (självklart mycket besviken). I race 2 startade jag fyra och tog mig snabbt upp på en tredje plats och attackerade för andra platsen hela tiden, i ett av försöken när det var 3 varv kvar blev jag uttryckt och ramlade ner till femma. Men på sista varvet tog jag mig förbi två stycken i en och samma kurva och tog tredje platsen. Jag hade självklar hoppats på mer efter gårdagen men it's racing! Nya tag om två veckor nere på favorit banan Ring Knutstorp! Hörs då / Kevin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0