Helgens race, Sea world och Disney world i Orlando!

Lördagen började med tidskörning där jag kom 5.a vilket blev min startposition i race 1, jag låg fyra när det återstog ett halvt varv då motorn la av av okänd orsak:( Söndagen körde vi race 2 där jag startade 10 och tappade till sista plats i starten men körde fort sen och tag mig upp till 8.e plats.
Igår har vi varit på Sea world som var riktigt häftigt, vi kollade på späckhuggar och delfinshow som båda var riktigt coola. Måste besökas! Idag var vi på Disney World Magic Kingdom som var coolt i sig med coola byggnader och så men det är nog för åldrarna 5-13 så vi blev klar där ganska fort.
Nu ska vi ut och käka sen i säng, sen upp tidigt imorgon för att gå på Universal Studios sen mot Sebring International Raceway igen för att lasta biln och åka mot West Palm Beach International Raceway!
Väl mött!

/Kevin


Kommentarer
Postat av: Kim

Va kul att du lägger ut bilder och så :)

2012-02-16 @ 11:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0